Läker tiden?..


Idag är det 2 år sedan.. Idag går min familj igenom en andra årsdag. Är den lika tung som den första? Är den tyngre än gårdagen? Läker tiden? Blir sorgen lättare för varje dag eller blir sorgen större för varje dag de måste leva utan honom? 
Blir frågetecknen färre? Ilskan mindre? Glädjestunderna fler? Minnen blekare eller kanske starkare då vi alla vill hålla honom levande?

Jag vet inte. Jag saknar honom.  

Två år har gått sedan min farbror rycktes ifrån oss i en fruktansvärd olycka. Idag tänder jag ett ljus, tänker på honom och på min familj... 

Jag saknar dig.







Kommentarer
Postat av: Madelene(Landvetter)

Vi tänker på er.

Kram Madelene med familj.

2008-12-28 @ 21:59:31
Postat av: Anonym

Karin, du anar inte vad det betyder mycket att läsa dina fina rader. Trots att tårarna rinner nedför mina kindor... Saknaden är fruktansvärd. STOR KRAM PÅ DIG! Hoppas vi ses snart. Du är viktig för mig! KRAM Helena

2008-12-30 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0