Godnatt torsdag


Har stängt in mig i sovrummet för att ha lite hemligheter för mig... ibland är det för få rum, för få våningar.. iallafall när det ska födelsdagsförberedas.
Men nu när jag fifflat färdigt så blir det en kort bloggning. En inför-helgen-bloggning. En det-här-var-en-alldeles-underbar-dag bloggning...

♥Julspel... ha ha ha haaaaaaaaaaaaa.
♥Jag har inte tänt eld på någonting idag...bravo.
♥Jag har köpt några julklappar....jippie
♥Glöggkväll hos kära grannarna nu ikväll.... jättemysigt.

Och nu är det helg. Imorgon blir det luciafirande i massor. Henrik får filma min älskling när han är världshistoriens sötaste stjärngosse imorgon. Imorgon kväll ska jag ut och äta med några från jobbet eftersom Simon och Lisa snart lämnar oss för sol och bad.... SÅ nöjd med våra små avskedspresenter :-) Sen blir det kalas!

Känns som om helgen, veckan, tiden är fullspäckad med roligheter...
Om jag tänker köpa några mer julklappar???
Om jag inte har något bättre för mig ;-)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0