Godnatt tisdag


Jag äter kvällsmat vid datorn. Det blev inte mycket gjort ikväll... är alltid så full av energi när jag är på väg hem och tänker att ikväll ska jag se botten på tvättkorgen, kanske baka lite muffins, fixa lite julkort.... men nej. Som sagt inte mycket gjort men skönt att bara vara....

Hade en tanke om att det skulle pysslas julkort i år. Axel skulle rita små tomtar och jag skulle klippa och klistra... Än så länge har han målat tre stycken tomtar... alla har snopp och svävande luvor. Nu behöver han bara måla typ 37 snopptomtar till. Tror nog på ett kort framställt med datorns hjälp ändå...

Igår var stora-betala-räkningar dagen och jag insåg att jag inte kommer ha råd att klippa mig i december heller... "Det är så där långt och höstigt" sa en kollega... Funkar "höstigt" i december? ;-)

Nu ska jag lägga mig och blunda hårt...

Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0