Godmorgon söndag!


Jag är såå dålig på sovmorgon. Idag låg jag och knep med ögonen, försökte somna om. Kroppen ville men inte huvudet.. jag lyssnade på varenda ord utifrån vardagsrummet, funderade på annat och tillslut gav jag upp. Henkan har jag jagat iväg på fiske så att han ska slippa ordna inför kvällens kalasande. Igår lagade han en SUVERÄN middag (vintergrill, potatisgratäng, mjölkchokladmousse med hallonsorbet.....mums) till våra gäster (pappa, bror + familj, svärfar + familj) och det blev en jättetrevlig kväll.
Förutom maten var höjdpunkten lussetåget som mina finaste älsklingar bjöd på. Mitt hjärta svämmar som vanligt över när jag ser mina brorsdöttrar!!!

Henkan har ingen aning om vilka som kommer ikväll men min att-göra lista är lång så det är väl bara att ta tag i dagen...

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0