Ett litet hostigt kaos..


Det är vad vi befinner oss i... Axel är hur pigg som helst men hostar och hostar. Nu har han slocknat och verkar sova lugnt. Hoppas att han kan gå till dagis imorgon.
Själv kämpar jag mot tröttheten... Måste plocka lite tvätt och röja för att sova lugnt. Kanske orka pyssla om mig själv lite också... långt ifrån julfin just nu.

Efter en dag på jobbet hämtade jag Axel för att åka och fika hos föräldralediga Annie. Mysig glöggfika, sötaste Elvin, en besvärlig Axel och älskade kollegor.

Annie och Elvin
 

The crazy ones...


Väl hemma tog det tid innan han somnade så det är först nu jag kan göra någon nytta...
Lite tvättsortering får nog räcka.. julfin kan jag göra mig en annan dag.
Pepparkaksbak och vinterkonsert imorgon... och den sista julklappsshoppingen kanske?? 

Bakplåtspapper var det ja......

Söta drömmar!


 


Kommentarer
Postat av: Annie

Det var så mysigt att ha er här! Hoppas vi ses snart igen ;) Kram!

2008-12-19 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0