Att bestiga klädberg...


Jag ligger i soffan och är lite inbillningssjuk... Axel slocknade före sju, antagligen bara trött efter gårdagens julbord... eller sjuk. Jag tittar på ett hysteriskt amerikanskt program (Let´s lock the lyrics babe!!!) och försöker samla krafter att ta tag i världens största hög med ren tvätt. Just nu känns det lika svårt som att bestiga Mount Everest... tror jag sparar högen tills imorgon bitti när jag och Axel går upp tidigare än tuppen.

Det stormar så att jag nästan blir lite mörkrädd......... stormrädd??? Hur som helst så låter det läskigt...

Jag värmer mig med min nya pläd (julklapp från klassen) och bilder från sommaren när det blåser ruggigt....

Ha en skön lördagkväll!

Delsjön


Stranden i Åsa


Slottskogen


Cypern


Inte vinterblek...


Cypern


Grillkväll på altanen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0