Om 2 veckor...

...då kan jag sjunka ner i ett varmt bad vid den här tiden på kvällen när jag är trött och frusen...
Jag har längtat efter det i 9 år! Det och en hel del annat ska bli så fantastsiskt med att flytta.
OM vi nu kommer från det här kaoset.... vet inte var jag ska börja så därför gör jag ingenting...

Sköna söndag bjöd på lååååång promenad i regnrusket tillsammans med Johanna. Allt för längesedan jag såg den smålänningen men  oj vad jag behöver henne! Pratade bröllop, hus, jobb, skvaller, hemlösa fågelungar, svartsjuka, pengar och annat som förgyller livet... Gick över en mil och tog ett fikastopp halvvägs. Hemma hade Henrik börjat måla om en Trip Trap vi ärvt och allt var som vanligt lite upp och ner. Fotade våra möbler och la ut på Blocket. Hoppas på att få sålt det mesta.

Idag rusade arbetsdagen förbi och Axel fick vara med på jobbet en stund. Terapi för en hökmamma som jag..... tror att jag klarade av att släpp honom några sekunder med blicken. Det var såklart en lillgammal tjej som ville ta hand om honom och förmanade honom flitigt men när hon sen skulle visa att hon kunde hänga knäveck drog Axel henne i håret så hon började gråta....
Efter jobbet kom favoritkompisarna Karin & Saga ( och såklart guldklimpen Olle) hit så att de små kompisarna fick leka och de stora prata och äta kakor.
Axel somnade efter Bolibompa och nu tror jag att  jag ska försöka packa en låda eller två......

Måndagskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0