Astrid, älskade Astrid...

Efter lång arbetsdag så ångrade både jag och 2 kollegor bittert att vi anmält oss till inspirationskväll på biblioteket.... men Åsa och jag laddade med sushi och skvaller och fasade för att behöva lyssna på sömniga bibliotikarier. Istället fick vi höra Lena Kjersén Edman tala om Astrid Lindgren! Lena ser ut som en underbar sagotant och berättar med en röst så att man vill vara 6 år själv igen....
Vi fick äta pannkakor med blåbärssylt och vann en bok i en citattävling (Karin, du skulle varit stolt över mig...).

Oj så bra!

image257


 


Kommentarer
Postat av: Karin!

Bra jobbat. Jag är mycket stolt, men hade varit djupt besviken om du inte vann...
Ses vi imorgon på Hoppis och skuttis? / Karin

2007-09-08 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0