Ny vecka - nya krafter

Min lördag var inte så illa men mest lite blek.... min söndag började inget vidare bra. Axel vaknade tidigt men jag somnade brevid honom till Postis Per på tvn.. Sen bråkade han och jag heeeela förmiddagen. Envis och trotsig son - envis och ännu trotsigare mamma. Men vad det tar på krafterna! Henrik bygde garderob och vi bestämde oss mitt i allt att åka till IKEA. Bara några 100 meter hemmifrån ringde Crille och Linda och ville komma och fika... och jag tror att de kanske räddade oss från en mindre familjekatastrof. Å nu vände söndagen... trevlig fika med fina vänner och sen åkte jag och Axel för att se Pixbo spela match. KUL att se Jessica och Malin spela och trevligt med sällskap av Pernilla och hennes dotter.

Pixbo - Boden 6- 1, Olivia - Axel oavgjort!
image300

image301

På kvällen åt vi pizza och skruvade garderober. Det blir superfint! Bilder kommer när det är helt färdigt...

La mig alldeles för sent med tanke på att jag öppnade imorse... med dessutom halva gänget på jobbet borta kändes måndagmorgonen lite tung men jag slutade tidigt och har haft en mysig eftermiddag med mamsen härpå besök. Sen hon åkte hem och Henrik åkte för att spela fotboll har jag nattat en arg Axel och lyssnat på IFK-AIk på webradion... jippie!

Nu ska jag se onsdagens Grey´s som jag spelat in och sparat till en ensam stund då jag verkligen får njuta i lugn och ro.

puss puss

Kommentarer
Postat av: pernilla

Tror du att Axel får goda innebandy råd av Olivia eller:) Söta är de ialla fall, våra pärlor!
Kram

2007-10-23 @ 12:00:31
Postat av: Annie

Ja jättegulliga ihop ;)
kram Annie

2007-10-24 @ 22:36:30
URL: http://anniestankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0