Nästan fredag...

...och det behöver jag! Har varit så trött den här veckan som bestått av utvecklingssamtal, garderobsbygge och som sagt, för lite sömn!!! Måste sova ikapp men när??
Igår somnade jag innan Axel i soffan framför fotbollen och idag somnade jag när jag nattade...
Axels rutiner är obefintliga just nu och så här såg det ut strax före 21 hos oss ikväll...

Borde sova...

image295

Bra bild morsan!
image296

I måndags var Lotta med barnen här och hälsade på. Vi umgick mycket genom att valla barnvagnar i Botaniska och dricka kaffe för ungeför 2 år sedan. Nu har hon fått en ny liten fining och Klara har blivit storasyster. Roligt att träffa dem som vanligt! Lotta gör mig glad och axel och Klara lekte jättebra...

Tiden går så fort.... för exakt ett år sedan såg det ut så här i Gunnebo....

image297

Nähä... nu ska jag förbereda morgondagens utvecklingssamtal innan jag hoppas i säng. Helgen bjuder inte på så mycket skojigheter. Henrik jobbar...

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0