Nappfri!

Axel har inte napp längre! Tack vare att han fick ont i sin mun (antagligen höstblåsor...) förra helgen så ville han själv inte ha nappen och somnade utan den några kvällar. Efter några dagar pratade vi om vad han tycket vi skulle göra med dem och han tycket att en bebis skulle få dem. Vi var inte sena på att nappa (he he) och skickade snabbt napparna i ett brev till lilla Tilde. Hon ville säkert inte ha de gamla napparna men vilken bra lösning tyckte Axel! Som belöning fick han välja en present och det blev en liten mini-synth som han kallar sitt "pian". Inte trodde jag att det skulle bli så smärtfritt... har knappt vågat ropa hej men nu har det ju faktiskt gått två hela nappfria veckor...

Bravo killen!

image298

Kommentarer
Postat av: Tilde

Hej Axel och Karin!
Tack för napparna ;) Axel är jätteduktig tycker jag om slutat. Jag får ha honom som förebild. Puss och kram från Tilde

2007-10-19 @ 10:03:04
Postat av: Anonym

Duktiga, duktiga Axel = ) Pussa honom från mig, Johanna

2007-10-19 @ 13:18:24
Postat av: Lissan

Hejja Axel!! Vad duktigt!!

2007-10-19 @ 23:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0