Ledsen mamma...

På biblioteket igen för att betala lite mer räkningar och hinna ikapp mitt liv. Har precis lämnat Axel på dagis sista dagen på inskolningsveckorna... och idag blev han jätteledsen! Såååå jobbigt... fast jag suckar och svär över blödiga mammor och pappor på jobbet nästan varje dag. Men jobbigt ändå att se min skatts ledsna ansikte i fönstret.... Säkert är det över nu... För Henrik är detta ingenting eftersom Axel grät nästan varje morgon de första halvåret när Henrik lämnade honom till farmor men jag och mitt blödiga mammahjärta har inte vanan inne. Och jag har inte ens lust att vänja mig....

Så nu sitter jag här lite rödgråten och sorgsen och ser inte alls lika mycket framemot alla saker jag skulle fixa idag...

Dagens att göra:
beställa möbler på MIO och Boconcept
köpa tvättkorg på IKEA
köpa vin
handla middag
köpa skor till mig
köpa gummistövlar till Axel
köpa regnkläder till Axel
lämna tillbaka ett partylinne på HM som inte alls var party på mig
slänga skräp på soptippen
köpa present till min bror som fyller 36 år idag!
leta efter gröna soffkuddar
köpa köksmatta

phuu.... helt svettig redan! Lugnare att vara på jobbet.....

Fredagskramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0