Inte mycket bloggande...

...de sista dagarna.

Axels dagiskarriär blev kort. Ibland hjälper tårar när man verkligen vill något och då menar jag mina och inte Axels... Vi har blivit erbjudna en ny plats på ett annat dagis sååååå... here we go again! Ny inskolning där den 29e. Ser framemot det men förbereder mig på det värsta! ;-)

Helgen var lite kort. Hade en jättemayisg dag hos kusin Helena och hennes fina familj och fina hus. Hoppas vi inte väntar så länge innan nästa träff... Hon är väääädigt viktig för mig!

Tripp, trapp, trull
image292

Höstskoj!
image293

Två favvotjejer!
image294

Söndagen gick åt till lite mer möbeljakt och riktigt underbar söndagsmiddag som min man fixade till. Fick sällskap av Vicke med familj. Mysigt! Somnade gott till en film i soffan...

Nu: dags att bära in hyllor från bilen. Strax: Te med Henrik och lite förberedelser inför morgondagens medarbetarsamtal...suck.

gonatt... såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: faster Kerstin

Vilka underbara bilder sååå mysigt!!!!
Stor Kramis Karin och er alla!!!!

Kerstin

2007-10-16 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0