Ett blött SM-guld!!!

Å då menar jag inte blött på det festliga sättet utan blött som i genomblött av ösregn... men OJ va skoj det var ändå! Jag, Henrik och vår tappra Blåvitt-son gick på matchen med Christine och Johan. KUL med SM-guld!

Lite bilder från matchen...

image308

image309

image310

image311

Veckan som gick har varit lite tuff... Stod i skogen och bredde miljoner smörgåsar i tisdags när Henrik ringde och berättade att Axel trillat in i braskaminen. Det blev lite mammatårar på barnens smörgåsar.... Nu visade det sig att det inte var någon större fara. Det blev kortison, bandage och alvedon i några dagar men nu är handen helt ok....

En skadad kille
image312

Ikväll blev det god middag hos svärmor och nu ska jag ta ett varmt bad för att försöka få upp värmen i kroppen. Studiedag imorgon.. skönt! Sen ska jag vara föräldraledig 2 dagar för att skola in på det nya dagiset. Är skitnervös.... vilket jag inte alls var sist. Önska oss lycka till....

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0