Bad hair every day!

Gahh! Jag måste klippa mig! Jag vågar inte ens berätta när de här taskiga topparna såg en frisörsax senast men jag kan säga att jag börjar komma till gränsen då det börjar bli pinsamt att ens gå dit... Men om man inte ens hinner köpa sig en ny ansiktkräm trots att den gamla läcker ut i neccesären hela tiden så när 17 ska man hinna klippa sig??
Ooops nu gnäller jag igen! Slutar genast med det och tänker på något gladare....

Axel är lite bättre idag och har varit lite mer lik sig själv. Men något är inte helt ok. Börjar undra om det är de ganska stora förändringarna i hans liv som spelar in...?
Pratade med min kusin idag och ska försöka åka till henne i helgen. Mysigt! Längtar efter henne,faster och barnen..
Var hos bästisarna Karin, Saga och Olle förut och fikade på trappan medan våra fina barn lekte "Klara, färdiga, BAJS!" En alldeles egen lek de har hittat på. Kreativt va? Ibland tog de paus och gjorde tokiga grimaser och blandade småhopp... ??? Fina älsklingar! Vi fick en skön pratstund under tiden.
Min pappa är i Indien. Konstigt att man längtar efter någon så snart den är långt borta... jag träffar ju inte direkt pappsen varje dag.

Nu ska jag sätta mig i nya sofforna med en kopp te och hoppas att det är något att se på TV....

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0