Snökaos på väg...

... brukar låta så.

Ikväll har min Johanna varit här och ätit middag. Fisksoppa, äppelkaka och prat i soffan. TVn fick faktiskt fungera som barnvakt för att få den kvalitetstid vi behövde. Mysigt......♥

Har bokat liten familjetripp med fam Einvall i mars också! KUL! Behöver roliga saker att se framemot och nu känns det som om det finns en hel del.

Innan jag går och lägger mig ska jag plocka korkar som min lillprins har spritt ut över hela golvet. Sen ska jag snusa honom i nacken när han sover, läsa min bok och invänta min stora prins.....

nattenatt

Kommentarer
Postat av: Lissan

Åååå, skoj att du har ny blogg Karin! Läste i din gamla att du vart magsjuk...fyyy, stackars =(

Du - var du intresserad av att lära dig scrapping? Har för mig att vi pratade om det en gång...?
Finns kurser man kan gå för ca 300:-....hade vart kul om vi gick ihop i såfall. Fast jag kanske får vänta lite till tills Olivia blivit liiite större,...OCH vågar ge nappflaskan en chans (just nu totalvägrar hon!!).

Kram på dig å hälsa la familia!

2007-02-21 @ 16:54:39
URL: http://www.lisselissans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0