Vänner, bad, grillning, djurpark och kväll på stan....

Sköna, men något förkylda ,semesterdagar! I söndags så var Crille och Linda här på middag och vi hade en jättetrevlig kväll. Snart dags för Mini att göra entré. Satsar allt jag har (!) på att det är en liten tjej som tittar ut... och nu har jag haft rätt måååånga gånger. Satt och pratade sent in på natten. Mysigt!
Måndagen bjöd på sol och varmt och när Henrik hade gjort sina Bostadsrättsplikter så packade vi ihop oss och åkte till en sjö. Varmare än Cypern men mycket kallare i vattnet. Axel badade faktiskt ändå!
På kvällen bjöd svärfar med familj på vansinnigt god grillad mat. Axel och Emma sprang i vattenspridaren och hade det härligt! Supertrevligt!
Igår blev det utflykt med Crille och Linda till Borås Djurpark. I love djurparker! Perfekt djurparksväder och kul sällskap. Lyckades också med ett kvickt stopp i HMs fyndbutik och köpte en klänning och en top til mig och shorts till Axel. På kvällen åkte jag in till stan för att möta Anna. Har längtat efter henne! Vi gick och åt italienskt och drack rödvin tills Anna gick in i den berömda dimman. Då fnissade vi oss vidare till ett café där vi åt efterätt och drack kaffe.
Idag jobbar Henrik och jag och Axel har en riktig slödag. Har varit iväg och köpt lite skor till mig, en sago-cd till Axel (inför bilresan imorgon), en ny pocketbok till mig (äntligen semesterläsning!) och en vansinnigt rolig såpbubbelapparat som jag lovat Axel. Han fick köpa en till bästisen också som han äntligen ska få träffa. Imorgon åker han och jag till Småland! Det ska bli kul! 

Nu sover han gott och jag har gjort kaffe till mig. Ska lägga mig i soffan och läsa min nya bok...... mys.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej kära kusin, Är inne här och läser om dig lite då och då. Känns som om vi ses oftare då. Vore jättekul om vi kunde ses snart. Kanske Sommarland ihop? Ikväll har vi varit på Allsång här i Skara, och imorgon fortsätter renoveringsjobbet. KRAM från Skara

2007-07-18 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0