Guuuuud va skönt....

...vi har haft det! Tillbaka i minusgrader efter en veckas lata dagar i 30 grader sol och inte ett moln i sikte! Bara njutit av varandra, bad, god mat, sol och sköna dagar.

Här kommer veckan i ord och bild....

Vansinnigt spännande med "flyglekplatsen" tyckte Axel. Vansinnigt skönt att flygresan gick så bra tyckte vi trots den sena flygtiden.... Framma på Cypern vid 4 tiden på morgonen och föll i säng utan att veta alls hur stället såg ut....

 

Vaknar till solen och utsikt över ett glittrigt medelhav! Lägenheten är helt ok och läget fantastiskt. Stranden 20m längre ner och ett fint poolområde där vi faktiskt tillbringade den mesta tiden.

   

Axel tyckte stranden dög fint till att bygga sandslott och springa fort på men bada var sådär....

     

Det åts och drack en hel del... Mycket cypriotisk öl för oss och mycket äpplejuice för Axel. Jag frossade halloumi, tomater och  grillad tonfisk. Axel petade mest i pommesfrites hela veckan... Dessa j...la pommesfrites! Å minst en glass om dagen för lillprins!

   

När vi inte lekte med vår överlyckliga son så låg vi mest platt och bara njööööööööt!

     

Landade tidigt imorse efter en hel natt på buss, flyplats och flygplan. Axel har skött sig exemplariskt och sov sig igenom nästan alltihopa. Min stackars Henrik är och jobbar utan att ha sovit en blund. Min snälla snälla svärmor behöll Axel så att jag har fått tid att packa upp, tvätta, dricka kaffe, läsa MAMA och nu tom blogga...

puss puss





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0